De training:
Je houdt je bezig met de (online) marketing en weet dat er meer informatie te halen is uit Google Analytics ten gunste van jouw bedrijf. Maar je weet niet zo goed hoe en waar je deze informatie kunt vinden, hoe je het moet interpreteren en/of toepassen.
Onderwerpen:
- Inrichting account: De diverse niveaus, account, property, view en de diverse instellingen. Als taal, land, valuta, IP-filters, goals.
- Termen: Wat betekenen de veel gebruikte termen als Users, Sessions, Bouncerate, Conversions, E-commerce, Landingpage, enzovoort.
- Navigatie: Waar kun je wat vinden? Audience, Acquisition, Behavior, Conversions, Real-Time
Werkwijze:
De theorie wordt gelijk in praktijk gebracht. Daarom dien je je eigen laptop mee te nemen en reeds een Google Analytics account[1] te hebben, met het liefst minimaal dataverzameling van 30 dagen. Een ieder kan dan in zijn eigen account op de juiste manier instellen en data analyseren. Praktisch en efficiënt.
[1] Indien je nog geen Google Analytics account hebt, laat het weten. Margreet neemt dan contact met je op.
Datum: maandag 3 februari 2020
Tijd: van 09.00 tot 12.30 uur, aansluitend een lunch
Locatie: Fletcher Hotel Restaurant, Ceintuurbaan Noord 1 Roden
Investeringskosten excl. BTW: € 135,00
Tip: Check of je in aanmerking komt voor een tegemoetkoming via de voucherregeling binnen jouw provincie.
Trainer: Margreet Uildriks-Weelink
Margreet is eigenaar van DaaromM – online vindbaar. Ze is betrokken bij haar klanten en denkt graag met hen mee in hun (on)mogelijkheden zodat ook klanten met kleinere budget er het optimale uit kunnen halen.
Referentie: Hans Oorebeek, f.a.x. Translations: “Wij kunnen DaaromM van harte aanbevelen! Margreet is betrokken, proactief en denkt mee. Daarnaast is ze kundig en plezierig om mee samen te werken.”
https://www.daaromm.nl